söndag 19 juni 2011

Bra besök idag

Nu är mammi här. Vi har kollar lite på Grey´s. Hon är fast nu. Men det är de två första säsongerna som är de minst braiga. De senare säsongerna är ju de bättre helt klart, så den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.! Hon ska bara veta hur jävla bra de är.
Igår kväll började jag lite på O.C.. Jag kommer ihåg när jag var yngre hur mycket jag älskade det. Det är riktigt bra ju....
Annars idag har dagen varit ganska svår men lystes upp av mammi. Iblans blir det jobbigt med besök och ibland blir läget bättre. Idag blev det mycket bättre. Nu sitter vi på varsin dator och jag lyssnar på Amy Macdonald. Hon är bättre än bäst.
Hoppas verkligen att besökets "upplysning" håller genom hela dagen. Orkar inte med massa skit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar