torsdag 2 juni 2011

Underbart fantastiskt

Idag började vi med att åka till operation. De kunde inte fixa ihop mig föräns imorse. Men nu är jag hel igen!

Idag kommer min mormor! Hon kommer om inte ens en timme faktiskt. Vi ska ha "julia+mormor" tid. Imorgon ska vi väl gå på stan och ha det trevligt ihop.
Men nu innan hon kommit har det varit ganska så jobbigt!
Ganska så mycket tankar och så om hur jag måste vara och bete mig... Jag måste ju må toppen och va glad ändå tills vi skills åt, alltså på lördag morgon..

Idag har jag haft ridterapi. Jag red ut i skogen tillsammans med ledaren. Det var SÅ JÄVLA UNDERBART FANTASTISKT!
Underbart att va med hästarna igen. Känner mig mer och mer förälskad i dessa söta islandshästar.

Jag har fått ett proteinpulver. Jag ska dricka en dryck om dagen. Först köpte vi "gainomax" men de innehåller så mycket mer än bara protein. Så vi har nu skaffat ett pulver som i princip bara är protein. De ska beställa hem ett som är ÄNNU renare på protein.
För idag har jag inte alls mått bra kroppsligt. Min kropp mår inte alls bra. Jag är trött och slö, orkar inget nästan. Det är inte så illa som det varit men det känns som om det är påväg ditåt...

Och på lördag ska jag hem! Lördagmorgon går bussen hem och tisdag morgon går den tillbaka.
Får se hur det går.. Är lite nervös, men det ska bli skönt att komma till VBG igen!
Men kanske inte det lättaste att ta mig mot västervik igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar