fredag 3 juni 2011

Nervös inför resan

Idag har jag haft en skittuff morgon. Jag somnade efter tolv och vaknade ca. 4 och har varit vaken sedan dess.
Men dagen med mormor har varit bra.
Vi började med att åka ut till falla och jag visade stallet.

Sen vandrade vi ner till stan. Det var lite marknad idag. Affären ställde ut stånd utan för sina butiker och sålde ut billigt. Så jag har fyndat en del!
Vi har haft en mycket mysig dag ihop.
I kväll skulle vi gå på bio men jag kunde inte koncentrera mig så vi gick därifrån. Synd men det var ingen ide att sitta kvar när jag inte liksom fattade nåt.

Imorgon åker jag hem och jag är skitnervös!! Men det kommer säkert gå bra??
Jag och mormor åker samma buss till Norrköping så vi kommer ha lite sällskap av varann.

Hoppas på lite sömn inatt. Annars får jag väl sova på bussen förhoppnings vis..



Värsta påsarna !






Lunchvila



Vi åkte tåg genom staden Västervik



Jag är cooooool



Hon är snyggingen mormor

2 kommentarer:

  1. Ska du till Norrköping igen? =) Du är välkommen på en fika ;)... Skruttanekblad@live.se

    SvaraRadera