fredag 17 juni 2011

Bältad igen

Idag blev jag bältad igen.
det började med att jag började med att jag försökte riva upp råret men misslyckades och efteåt blev det riktigt KAOS! Fy fan. Nerdragna byxor för både kvinnor och men, mer så mycket mer än vad jag klarar av. Jag skrek och försökte streta emot... Men när jag kom till baka till rummet, gjorde jag saker som jag inte skulle gjort.. Vilket slutade i bältet. Jag tror jag låg i nästan 2 två timmar. Och när jag låg där fick jag även besök av u-c.. Konstigt förhållande att ses på. Men men.. Det var första gången vi sågs sen jag flyttade till Västervik.
Jag har rökförrbud fram till klockan 21 i kväll och det håller på att göra mig tokig! Jag jar plåster men det enda jag vill ha är en jävla cigg! Skulle göra VAD SOM HELST för en cigg. Jag ska prata med personalen igen. Det höjjer ju bara min ångest, och får mig må sämre...

Idag kommr mammi på besök. Ska se om allt kan gå bra fram tills dess men det räknar jag så klart med! Har fått lite medicin så det känns rätt bra nu.
Så hon kanske får åka och handla åt mig sen också.

Har bestämt mig för att köpa hela O.C.boxen. Mitt nya projekt att plöjja mig igenom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar