onsdag 1 juni 2011

Förbannade mathelvete

Dagen har varit en av de värsta på mycket länge!
Det har blivit mycket brännande med ciggaretter. Mycket tårar, ångest.. Allmänt jobbigt.
Jag har kommit fram till en sak.
Jag kan inte ha både välmående och samtidigt äta.
Så jag vet inte om man kallar det att ge upp på matfronten. Men nu orkar jag verkligen inte mer. Det enda jag ska ha som mål att få i mig är en proteindryck för att bli av med den bristen. Annars får jag väl se hur det går. Kan bli mer, kan bli mindre.
Just nu vill jag föralltid lägga av. Men nån gång måste jag så klart börja äta igen. Men FAN jag ORKAR inte mer. JÄVLA FÖRBANNADE MATHELVETE!

Det har blivit en ny skärkskada, ska in och sövas nu på kvällen. FAN... Jag hoppas detta var en engångsgrej och att det inte sätter igång som det gjorde förut.
Nu väntar vi bara på att operation ska ringa. Hoppas det blir ungefär då de trodde. Inte för sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar