torsdag 9 juni 2011

Transport till varberg!

Blev liten kamp på sjukhuset igen. Vet fan inte vad som är med mig. Allt är totalkaos och jag är så långt nere än jag varit på mycket länge. De höll fast mig och jag ville bara loss. Men när det bara var två timmar kvar på droppet lyckades jag slita ut det och jag flyttades till psyk..
Fy fan. Ligger på 23:ans psykavdelning. Jag som lovat mig själv att aldrig hamna på psyk igen. Men som om detta nederlag inte räcker! Jag ska, om det blir som de säger transporteras till psyk i Varberg. Fy fan vilket JÄVLA nederlag! Jag orkar inte mer.
Jag vill skrika "sluta kämpa för mitt liv, jag orkar inte leva det mer"... Allt skiter sig ju hela tiden. Varför kan det aldrig gå bra??
Fan, inte PIVA igen. Hopas för allt i världen att transporten inte blir med polis!

Lite bilder jag snott från vännen jag var med i helgen som gjorde allt så bäst!


Jag vet att jag ser fet ut på bilden..fy fan vilket jävla äckel

Haha, nej jag försöker inte slå med toppen av klubban xD, den hade en plopp så man plockade upp bollen med toppen.

Men skit i det för jag hade SKITKUL! äskar dig, du vet vem du är <3

1 kommentar:

  1. Du min älskling ser inte fet ut alls. Du är den finaaaste jag vet! Jag saknar dig så mycket! <3

    SvaraRadera