tisdag 28 juni 2011

Depeche kommer alltid äga störst del av mitt hjärta av alla artister och band

Fick mina musikdvd:er jag beställt. Davit Garrett och Depeche mode, från den turnen jag såg dem två gånger.
Två limpor <3
Och min absoluta favoritparfym kom med leverans av far idag. Han har varit i Egypten, så han fick skaffa det Jag ville ha åt mig.
Så här såg paketen ut. Det gör ju fan nästan så man vill röka mer xD
Nej men seriöst, nästan.

Idag har det varit en helt okej dag. Motivationen om att få gå ut är så stark! Det höll nästan hela dagen. Men nu på kvällen slet jag upp såret som snart är läkt så paniken börjar så smått komma. Det är lite kvar men det börjar bli läkt. Och händerna med. Om jag bränner mig blir det ju 24 h rökförbud, det har varit när några gånger, men personalen har hjälpt mig, tagit ciggen när det är dags att fimpa...
Men idag har det inte varit några brottningsmatcher eller ja, det har funkat tycker jag.
Och det känns så jävla skönt. En jävligt bra dag med dåliga inslag kan man säga.

U-c var här imorse men hon hade inte direkt något besked eller info att ge mig. INGEN har det.
Men jag har fått kommentarer från personal te x "Du borde kanske va på ett ställe där det är totalt omöjligt för dig att skada dig" eller "Det var kanske fel beslut att skicka dig till Egehem, du borde va på ett låst ställe" osv. Det kanske bara är saker de bara säger, inget som för dem egentligen betyder något. Men det sätter sig fast i min hjärna och skapar tankar som inte är så rolig, det gör mig orolig, m.m. Nej, sånna tankar (om de inte betyder något kan de gott behålla för sig själva för att inte göra mig orolig)
har varitt duktig och tagit blodprov idag, vet inte riktigt varför. Och imorse svimmade jag. Men jag tror inte det är för jag äter för lite....

Idag har jag haft besök av både mammi och pappi. Jag vill så gärna åka med dem hem. Leva det gamla livet, inte stanna inne med vak och leva med så många frågetecken som jag har just nu....
Jag vill leva med dem. Jag vill starta mitt egna, självständiga liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar