tisdag 21 juni 2011

R.i.p min DVD-spelare

Det har blivit en del missförstånd. Jag säger att de sagt saker de säger att det inte alls vart så. Och det är viktiga saker vi snackar om... Men det är som vanligt min uppfattning det är fel på.
Jag väntar på besked om att någon kommer betala det här extra på Egehem. Dt var tydligen inte alls så som de sa (fast de säger att de inte ens sagt det) att egehem kunde lösa det under sommaren. De behöver pengar nu. Så jag vet INGENTING om när jag kommer få åka tillbaka.

Vaket har blivit strängare. Nu får jag endast ta emot besök om personal är med och de kommer till att va extra hårda säger de.
jag lyckades slita upp det igen igår.
Annars har dagen varit som många andra.
Och min DVD är död!! :-( omg, min älskade lilla apparat är död. Det slutade bara fungera.
Men att inte veta vad som händer, när det händer är jättejobbigt och när personal inte står för vad de sagt eller säger att de visst sagt vissa saker fast de inte har.. Det är inte så jävla kul.

2 kommentarer:

  1. Godkväll Julia är det din DVD som gått sönder :-( /Cissan Egehem

    SvaraRadera
  2. oj såg nu att det stog DVD... jag missade det

    SvaraRadera