torsdag 16 juni 2011

idag kunde man ha hoppa över

Dagen har varit helt sjuk.
Mitt huvud spelar gång på gång upp en seplik som en skötare sa. Han skulle skojja, men när det gller maten får man inte skojja. Så nu vill jag ALDRIG mer äta. Vill och kommer är två helt olika saker. Det var vägning idag, jag har gått upp och jag klarar inte det..
men jag vet varför. Första målet som jag åt sen jag kom hit.
det och allt socker kanske?
Jävla faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan...

Ångest ångest ångest...
Ville riva upp sår, kunde inte lugna ner mig och inte helle släppa tanken på att såret skull få va spm det va. Fick en massa medicin men det hjälpte inte. Kroppen slöare men tanken var som inristad i sten, Såret skulle utt. Men det blev till att bältas istället. Fy fan. Men när jag väl låg där kunde jag iaf slappna av efter en stund och tom somna. först där kunde jag känna av medicinerna egenlingen eftersom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar