måndag 27 juni 2011

Solplättar

Igår blev det en JÄVLA massa mer tråkigheter på avdelningen. Fy fan. jag orkar inte ställa till det mer. Kan inte bara benet läka, jag få mer pengar beviljat till egehem och åka tillbaka? FÖRIHELVETE!

Nu i veckan ska det upp om jag får förlängt på Egehem. Och om de får mer pengar.. Tror jag.

Idag på förmiddagen vandrade jag en del i korridoren. Det är det bästa jag kan göra för att hålla tankar som inte vill mig väl och ångesten borta. Kollade lite på O.C, serien är GRYM! Inte som grey´s, men grym.
Det blir en del vandrade fram och tillbaka. Har rivit lite. Vilket var väldigt dumt, för om jag klarar mig ett dygn kommer jag få gå ut runt sjukhuset med personal. Jag hatar rastgården! Väggarna är så höga att det bara är vissa tider på dagen om solen skiner som det blir små solplättar. Jag sätter mig alltid i dessa solplättar. Det är min kropp som skriker efter solljus!
Men nu är mamma här och det känns ganska okej.

Idag åkte min syster till PaL! Förra året var jag där.. Jag var så pass frisk då att jag på egen hand tog mig helt ENSAM (Jag hade sällskap som redan var där) med tåg ända till borlänge. Så det var en period då det ändå fungerade någorlunda OK.

Full, glad och levande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar