lördag 4 juni 2011

pinsamt det kan bli

Jösses vilken dag.
Jag var så nervös över hur det skulle gå idag. Och jag lyckades göra bort mig!
Jag har ätit idag. Och jag hatar det, jag överöstes med ångest. Jag har säkert gått upp fem kilo sedan min fllytt till egehem. Jag åt fast jag inte borde gjort det..
Men iaf. Inorrköping tog jag lite medicin. jag är inte alls van vid att göra det alls så på resan från norrköping ramlade jag ner i gången på bussen. Jag hällde ut en dricka i min väska så jag fick tuggummi över hela koftan. Folk frågare hur det var med mig. Bra sa jag så klart. Men sen sov jag nästna hela vägen, 5 timmar, till gbg. Igbg tyckte folket från bussen att jag inte såg ut att må så bra, och frågade om jag tagit nåt eller druckit alkohol! Men hallå..? Så jävla påverkad var jag definitivt inte. Men jag hade två tunga väskor på ryggen så när jag satte mig på marken välte jag. (haha) Så då blev de mera oroliga för mig och när jag varndrade iväg kommer det två vakter efter mig och säger att de på bussen kallat på dem för de var oroliga för mig. Men de såg att jag var okej.
SOM DET KAN GÅ ;)
Imorgon ska jag kanske köpa (om någon affär har den jag vill ha, en Ipad) och vi ska sola på damernas. Jag tror min syster ska mer också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar