onsdag 29 juni 2011

Förvirring

Jag är så förvirrad...
Jag ska få förlängt LPT.
Ingen här på sjukhuset håller i något om några JÄVLA pengar.
Det handlar först och främst om min psykiska hälsa.
Jag bedöms inte kunna åka tillbaka just nu.
Jag fattar just nu ingenting.
Läkarens kommentar "har jag någonsin sagt något om några pengar till dig?".
Vadå? Varför pratar personalen om det då?
Är det bara snack? Inget som kommer hända?
Är förslaget om det lilla huset bara skitsnack
Kommer jag få återvända till Västervik?
INGEN VET NÅGOT!
"det är bara att leva i nuet och försöka bli bättre"
Hur fan ska jag kunna bli bättre när jag vet ingenting?
Om jag fick ett datum, typ två veckor fram i tiden, som jag skulle få åka tillbaka till Egehem. Så skulle jag ha något att kämpa till. Något att kämpa för.
Nu är allt bara förvirrat och jag har ingen aning om min framting och det får mig så klart att må sämre. Att skita i allt, att inget spelar roll.
Jag vill inte vara på PIVA mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar