torsdag 23 juni 2011

Tre av fyra inlåst

Dagen har varit som alla andra förutom att min förmiddag var väldigt bra idag. U-c var här men vi fick inte ses själva så det kändes lite konstigt... Hon ska iaf prata med folk som förhoppningsvis vet någonting nästa vecka.
Jag är så arg, personalen tjatar om att jag ska äta. Alla har inte fått infon om att jag sköter det själv. Jobbigt och det får mig bara vilja äta mindre egentligen. Men låter man mig sköta det själv går det bra! Sen har inte alla fått infon om att jag inte fixar beröring och det är väldigt jobbigt det med..

Imorgon är det min tredje av fyra midsommarsftonar inlåst.
-08 inlåst
-09 inlåst
-10 fri
-11 inlåst
Fy fan.. Vilket liv.. Imorn förmiddag kommer mor och syster med lite midsommarfika. Sen kommer mammi hit på kvällen kanske. Får se hur lägen är då.
Jag vill så gärna bli av med x-vaket nu. Orkar fan inte med det mer. Jag vill verkligen inte va här mer nu..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar