torsdag 9 juni 2011

Krig, polis, tvång...

Igår hittade personalen mig i mitt rym på morgonen, ganska borta. Jsg hade tagit en överdos. Vi åkte till sjukhuset.. Sov, var borta några timmar och fick motgift men när jag blev klar i huvet förändrades allt. Jag ville inte ha motgiften så jag drog från sjukhuset. Men det slutade med att polisen kom och hämtad mi på egehem, för jag var tvungen till att få det där motgiftet.
Nu ligger jag på en vårdavdelning med personal från både psyk och egehem och så har det varit hela natten. I natt vägrade jag motgiftet då blev det tvånginjektioner med lugnande så när jag slocknat påbörjade de behandlingen. Det har varit KRIG kan man säga....
Jag vill inte ha motgiftet, jag vill att alla ska sluta kämpa för att hålla mig vid liv och bara lämna mig ifred..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar