lördag 4 januari 2014

Bla bla bla

Jag är på G att vända tillbaka dygnet tror jag.
Vet knappt var det är för dag idag. Dagarna flyter ihop. En tisdag kan lika gärna en söndag. Det är svårt att hålle koll.
Jag vet inte om det är solrosen imorgon men jag hoppas det. Jag vill ha salt! Så jag måste köpa cashewnötter att suga på. Jag har iochförsig jordnötter, men det är inte lika gott att suga på. 
Av den nya medicinen jag fått får man ökad salivproduktion. Innan var jag torr i munnen hela tiden. 
Men nu typ forsar det xD så när jag vaknade efter en liten powernap var hela hals/bröstkorg helt blöt. 

Har scrapat lite, min syster är så jävla snygg. Hon är verkligen vacker. 
Älskar henne så! Vad som än händer kommer jag aldrig lämna hennes sida.

Jag som hade tänkt duscha, platta håret och sminka mig idag. Men jag pallade fan inte. 
Har tillbringat den mesta tiden i sängen. Jag får ändå bara vara på rummet i princip. Så om jag inte ska vara i sängen. Vart ska jag då vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar