onsdag 8 januari 2014

Pysselipyssel

Idag väcktes jag av två läkare. Yeay! De tog blodtrycket, lyssnade på hjärtat och pratade lite. Haha, jag var sååå tröt att jag typ sittsov. Så jag kommer inte riktigt ihåg allt de sa men jag tror jag uppfattade det mesta.
Men i morgon ska de ta blodprov och vikt. Äntligen ska jag få väga mig men nu när jag väl ska göra det blir jag skitnervös fastän jag tjatat om det hur länge sm helst.
Det blev en hel del pyssel igår, jag håller på med ett fotoalbum. Och alla foton (nästan) som inte fick plats i albumet satte jag på min anslagstavla. Man får bara ha bilder där på den.

Fick handla lite på panduro igår. Mina saker började ta slut. Inte stickersen för det har jag en miljon av. Men min dubbelhäftande tejp och lim m.m. 

Jag vill ha nåt att göra åtminstone nån gång i veckan. Jag sa att jag ville till netto. Men nej, sjuksköterskan sa nej utan att ens fråga läkaren. Det känns som om det är nåt jävla straff. Jag menar, i värsta fall får de fan köra mig i rullstol. Men nej, jag får bara gå till netto om jag äter. Jävla sktstövlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar