fredag 3 januari 2014

Pics

Idag fick jag mina bilder som jag framkallat via nätet. Jag är jättenöjd och om jag ska framkalla bilder igen kommer jag använda samma sida. Smartphoto.se, billig och snabb leverans. Jag har scrapat en del, stansat alla 148 bildernas hörn så de är runda. Det tog lite tid om man tänker efter så stansade jag  148 x 4 hörn. ;-) det är en del. Men mitt lim tog slut.. Det var lim på rulle, skitsmart. 
Jag sov inte någonting i natt. Var vaken hela natten och somnade nio på morgonen och sov till klockan tre. Inte bra, vänt på dygnet helt. Jag får väl pallra mig upp klockan sju även om jag somnat klockan fem och helt enkelt vara vaken hela dagen.

Pratade med min far, han och hans fru och hennes ungar ska komma hit. Det ska bli väldigt kul. Det är alltid kul att få besök :-) 
Pratade även med min mor, hon hade hittat en portfolio från när jag var typ 9 år. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar