tisdag 7 januari 2014

Jodå

Idag kom jag upp i tid alldeles själv. Ingen behövde väcka mig. Yeay.
Natten var inte bra alls. Det blev lite krig.. Eller lite knas. Jag försökte skada mig men det gick snett.
Så det hände inget kan man säga.
I morse svimmade jag. Jag vet inte varför. Men jag slog mig inte som förra gången då jag slog i huvudet hårt.
Idag har jag tvättat håret, plattat det och sminkat mig. Så jag känner mig fräsch idag. 
Och jag har mina cashewnötter att suga på. :-)

Har ont i halsen. Är rädd att det ska bli som sist. Då jag fick opereras och det.
Det är ganska knasigt när man tänker efter. Jag vill skada mig själv så mycket det går. Men när jag gjort det är jag rädda att jag ska bli sjuk eller skada mig så det inte går att laga. Men min hjärna ger att jag måste göra det men jag, Julia är rädd. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar