fredag 17 januari 2014

Så trött

Idag har jag sovit nästan hela dagen. Jag vaknar, typ röker och dricker lite te och sen går jag och lägger mig igen. Jag vet inte varför jag varit så trött för jag somnade vid ett.
Vi la om min hand innan, den jag hade skadat mig på sist. Och fan, det gjorde skitont! Jag vill inte skada mig. Jag är livrädd för nålar och smärta. Jag blir världens mesigaste lilla flicka bär de ska tvätta och lägga om eller bli stucken. När jag ska bli stucken ligger jag där och lipar. 

Imorgon kommer pappa, Lisette, Maja och Linneae hit. Det ser jag fram emot.
Saknar dem. Jag har fixat lite fika, och jag tänkte göra mig lite fin i morgon men håret och smink typ.
Men jag hopas att vädret är okej eftersom de ska köra imorgon ändå från Varberg. 

På måndag öppnar den nya säkerhetsreceptionen. Då blir det mycket striktare regler om man som får komma innanför väggarna. Nu t ex får personalen ha sina mobiltelefoner inne i personalrummet. Det kommer de inte få nu. Och de får inte heller pipa när de går igenom larmbågen precis som oss patienter. 
Nu finns det två hus innanför murarna. Ett med de flesta avdelningar och ett med två andra. Jag bor i den stora byggnaden, där de flesta avdelningar är. De har byggt ett bra tag nu. Nu sitter båda husen ihop. Men jag tror inte de har byggt klart än. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar