torsdag 23 januari 2014

Inte som jag tänkt mig

Jag hade ju hoppats på att få komma ut idag. Men igår sa dem att jag först vara skadefri i 4 dagar, sen hospitera en timme om dagen i 4 dagar, och följa mitt schema. 
Sen får jag gå ut på lilla området.
Det sa min läkare inget om, han sa att jag fick gå ut bara. Men nu har mitt team bestämt dessa dumma krav. Och en jävel har sagt till dem att morötter är det som funkar bäst på mig.
Så nu sättet de upp mål för de tror att de morötterna ska få mig att kämpa.
 
Men de har fel, jag skiter i allt. Jag skiter i om jag inte får komma ut förens jag uppnått de som de sagt.
Deras regler och krav kan gå nån annan stans. Jag är så trött på deras jävla regler och krav.

Skulle vägt mig idag men de hittade tydligen inte vågen. Konstigt, en våg kan inte bara försvinna.
Så kanske i morgon, om de har hittat den antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar