torsdag 30 januari 2014

Nyhetskryss

Idag kom det folk från skolan på kliniken och gjorde ett nyhetskryss med oss. Det var kul. Men jag vann inte. Men de körde så att de lottade ut priserna istället för att den "bästa" vann. 
Det kändes som fredag... Skulle nog säga att det känns så fortfarande, och att helgen börjar imorgon. 

Jag får nästan röra mig fritt på avdelningen nu. Jag får hämta saker från köket och så.
Det känns skönt med lite frihet om man kan kalla det så.
Men påväg till köket svimmade jag, men jag liksom blev inte borta en stund utan jag kunde resa mig upp nästan direkt. 

Imorgon ska avdelningen till netto. Vill följa med, men det får jag inte. Men nu, jag skulle aldrig hitta på nåt dumt. Jag skulle inte ha några dumma hyss för mig. 
Men man kan inte få allt på en gång. Jag får väl bevisa ett litet tag att jag klarar att va på avdelningen och köket, innan det är dags att utöka mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar