fredag 10 januari 2014

Boken om bullar

Ja, då är den tillbaka. Hade alla regler i huvudet och det har jag haft väldigt länge nu.
Men efter ett samtal med en personal kände jag att jag var tvungn att göra en med regler nerskrivna och inte bara ha dem i huvudet. Men först kände jag fan! Men sen när jag började tänka mer och mer på det känner jag att det är nog det jag behöver just nu. Jag saknar den och min hjärna vill också ha den.
Men när jag hade pratat med personalen blev jag lite rädd eller ledsen, kanske både och. 
Men när jag väl kommit fram till att jag måste ha en, då blev jag faktiskt glad. Det har jag saknat så. Att ha alla regler nerskrivna, inte bara i huvudet. Och dagboken och allt. Så det känns faktiskt mer positivt än negativt.
Många undrar varför jag kallar den "boken om bullar". Det är för min första bok hade en massa bullar på framsidan. Sen dess har alla mina regelböcker hetat så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar