måndag 13 januari 2014

Bra start

Klockan 12.45 typ kommer de in i mitt rum och säger att jag ska till sjukhuset och ta blodprover. Och jag hade en kvart på mig för de hade glömt väcka mig. Yeay.
Men vi ändrade tiden så jag fick typ lite mer än en timme på mig. Jag var skiträdd när hon skulle sätta i nålen som vanligt. Men det gick bra! Hon klarade det på första försöket. 

Jag är så jävla ledsen. Jag vill verkligen inte vara i mitt rum hela dagarna, jävlar vad pissit det är. 
Jag orkar inte.. Det suger!
Och deras förslag de har är en timme om dagen på förmiddagen, men de måste ta det med sjuksköterskan och kanske läkaren, och det är så jävla taskigt, jag sover då men de säger att jag måste upp... Annars får jag inte hospitera, vara i dagrummet. 

Grät mig själv till sömns inatt. Jag mådde så jävla dåligt.. Förihelvete, anledningen till att jag inte får åka till stan är för att det ska vara en morot. Men de säger så här också, att om du skulle få gå på stan fastän du inte äter så är det som om vi tillåter dig att inte äta. Om du får göra saker du vill göra är det som vi tillåter helvetet. 
Det har varit såhär megakrångel med maten i ett halvår. Om deras metod hade fungerat hade jag börjat äta för länge sen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar