onsdag 15 januari 2014

Ett jävligt hårt slag i magen

Idag kom mitt paket från panduro! Yeay. Det var fina pennor, glitter, tejp med olika mönster och färger m.m.
Så här ska det pysslas. Kanske inte nu på direkten, tihi. Men sen.
Jag fick en kommentar av en personal innan. Den gjorde mig väldigt illa inuti.
Han frågade hur det går med maten, frågade sen om jag hade gått upp i vikt för jag såg smalare ut sist han såg mig..... Fy fan, det var som ett hårt jävla slag rätt i magen. Jag kräktes blod, och jag fick inre blödningar, smärtan var så stark att jag fick vika mig dubbel och bara spy. Så kändes det. Ser jag tjockare ut sen sist? Har jag gått upp i vikt? Har jag gått upp så mycket att det syns till och med? 

Imorgon är det solrosen. Vet inte om jag får gå men det hoppas jag verkligen för jag har typ inga lösa pengar. I värsta fall får de handla på kortet åt mig plus att ta ut mer kontanter, men det är bara viss personal som vill handla på kortet åt mig.
En snäll personal gick ut till solrosen nu på kvällen och paxade ett flak pepsi max till mig. Det fanns nämligen bara två flak kvar och de går åt! 

Ikväll är det Sveriges mästerkock! Wiie. Det gillar vi. Mycket! 
Det är just nu inte mycket jag följer men det är en av dem. Önskar jag var med. Då jävlar skulle de få se hur en riktig amatörkock lagar mat. Hur jävla god mat jag kan laga. xD
Nej, inte för att jag är så duktig på att laga mat men det vore kul att va typ lärling hos en riktig kock och lära sig så otroligt mycket som en kock kan. Även om jag inte äter kött själv så har jag inga problem med att hantera och jobba med det. Skulle gärna jobba med mat i framtiden, inte på en restaurang, det hade nog blivit för stressigt. Men nåt annat. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar