tisdag 14 januari 2014

Ingenting

Jag vaknade typ 10 idag, så jag kunde gå till solrosen. Egentligen fick jag inte det, men de var snälla och lät mg gå ändå.
Jag är så arg och ledsen. Jag frågade om jag fick gå ut eller vara i dagrummet eller hitta på nåt annat.
Men nej, det var absolut inte aktuellt. Så långe jag inte äter får jag i pricip inte lämna avdelningens.. 
Jag sa att jag ville ha frisk luft. Det kan jag få på rastgården säger dem. 
Att vara instängd...utan att få vara på avdelningen suger. De säger att jag egentligen är en obspatient men jag var tvungen att lämna obsen pga vissa omständigheter.

Jag fryser.... Jag vill ha te, nu för tiden dricker jag silverte. Det är bara vatten, mjölk och socker eller honung. Man har ingen tepåse i. Det är jättegott!
 
Nu har panduropsketet kommit med de måste hämta ut det. Så jag får ge dem pengar, leg och avi.
Hoppas de kan hämta det snart för jag vill ju fortsätta med albumet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar