torsdag 16 januari 2014

Låt mig vara dumma hjärna

Jag kunde inte sova någonting i natt. Har sovit lite då och då nu på dagen.
I natt skadade jag mig. Handen fick lite stryk. Blev jätteledsen och var tvungen att ringa mammi för jag var så ledsen. Hon har sagt att jag får ringa när som helst. Så klockan var väl typ fyra. 
Hon kan alltid (nästan) göra mig lugn. 

Har varit en liten kamp precis. Typ 24787 stycken som håller fast och bla bla bla..
Jag orkar inte. Jag som var så glad över att typ vara sårfri. Det var bara ett litet sår på knät och lite småsår på ena armen. 
Jag behöver en fucking jävla dundermedicin som klubbar mig i natt så jag somnar i kväll och kommer upp i morgon en hyffsad tid. 

Ska pyssla lite och kolla på nån bra film eller nåt i kväll, måste uppehålla mig på nåt sen då det inte skiter sig igen. Fan, jävla piss.... Dra åt helvete hela fucking skit. Allt dumt som min hjärna säger åt mig att görs kan dra åt skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar