torsdag 2 januari 2014

Jag är liten

Idag har jag tillbringat i princip hela dagen på sjukhuset. Vi hade tid på sjukhuset klockan halv elva så vi åkte vid tio men det drog ut på tiden så jag var inte tillbaka på kliniken förens klocka sex. 
Jag var snäll och uppträdde bra. Inget bråk och stök.
Jag har världens huvudvärk och har väldigt ont i halsen. Det brukar jag inte ha, får minnen från den gången det gick åt helvete. Då det blev så jävla dumt. Men jag vet att det inte är någon fara. De skulle aldrig skada mig så, och om de hade gjort det hade de sett det. 
Men jag ska inte klaga, men jag gör det ändå.
De jävla nålsticken.. Fy fan!!! Jag är världens lilla rädda unge när de ska sticka mig. 
Som tur var stack de bara fel en gång. Så det blev bara två stick! 

Jag fryser.. Det är så kallt. Ikväll ska jag fan tillbringa hela tiden med att ligga i sängen och kolla på film och leka med paddan. Min lilla älskling. 
Jag vill ha te, så nu tänker jag skaffa mig det ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar