söndag 5 januari 2014

Fan jag orkar inte

Hade en helvetes natt. Kunde inte sova förens typ halv fem typ.
Jag mådde skit och det blev att jag skadade mig lite. Men det var bara lite. 
Jag orkar fan inte hålla på såhär. Vara vaken hela nätterna. Det är skitjobbigt. 
Jag hade ändå gått upp klockan tio på morgonen. Jag fattar inte varför jag inte kan sova. 
Borde duscha, ser ut som ett vrak. Men jag vill inte att någon ska äckliga mig.
Men jag ska försöka ta mig i kragen och göra det ändå. Håret är som ett smörpaket. 
Idag är det söndag men det händer inte ett skit för min del. Om det är någon helgaktivitet på avdelningen får jag ändå inte vara med.
Och ingen solros var det heller så jag får inga jävla cashewnötter heller. Jag får nöja mig med mina jordnötter om jag blir saltsugen. 

Nu har min syster oh pojkvän påbörjat deras äventyr. De åkte tidigt i morse. 
Om ni vill kan ni följa deras resa i Ghana på http://karimenga.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar