fredag 31 januari 2014

Mammi kommer

Imorgon kommer min älskade mamma och hälsar på mig. Hon åker till Växjö ikväll och sover på hotell och så träffas vi i morgon på förmiddagen. Jag längtar verkligen jättemycket! Älskade mammi!!! Vi ses visserligen i bara två timmar, set var lite struligt med besöksrum så det fick bli så kort annars hade vi inte träffats alls. Jag är så trött på att ha bevakade besök. När jag kom hit sa de att man hade bevakade besök i början. Jo visst, det har bara gått två och ett halvt år! Men hellre det än inget besök överhuvud taget.


Här är det en-två decimeter snö. Hade varit kul att göra en gubbe i snön.. Men det är för kallt tycker jag, det är några minus.
Det hade varit skitkul att åka på skidsemester! Jag åker snowboard, men liftarna är dumma. ;-) så jäkla mysigt. Att åka på dagarna och mysa på kvällarna. Det ska jag fan göra så fort det blir möjligt. Kanske nästa vinter :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar