tisdag 12 april 2011

Blandad dag!

Ja.. Vad ska man säga att denna dagen varit? Mysigt, bråkig, trevlig, stökig, låååång, intensiv, plågsam... Har varit på stan med mammi. Köpte en ny parfym. Var från början ute efter en annan men det blev den här:


luktar så jävla gott! Fikade på esspressohouse, mys!
Allt har packats klart. Har mest filmer med mig. På andra plats kommer nog kläder och tredje plats hygiengrejer. Sen är det en massa smågrejer!

allt är förberätt in i minsta detalj känns det som. Det jag har har kunnat förbereda har jag förberätt. Inte mycket lämnas åt slumpen... Nervositet höll på att Jävlas men tog mammi med mig på en långprommis, i gummistövlar jävla pucko! Nu är jag hos pappi. Säger lite hej då.. Kommer inte ses på ett tag ju. På vägen hit stannade vi till på Coop. Köpte del 1 & 2 av Stieg Larson filmerna. Men på väg ut höll jag på att smälla av! Ser en fet reklamgrej för den senaste HPfilmen! Den har just kommit ut på dvd och jag har inte sett den! Så jag var tvungen, JO, tvungen att köpa den! ;) längtar till imorgon då jag ska få se den i bilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar