måndag 4 april 2011

Först händer inget sen händer allt

Konserten var alldeles fantastisk och helt underbar! Jösses..! Värt, så JÄVLA värt att kämpa för! Och jag orkade hela konserten. Yeay!!

Och nu hat det hänt grejer! När jag idag kom tillbaka från min perm fick jag mycket posetiva men chockande besked!Behandlingshemmet Egehem i Västervik ska nog bli mitt nya hem. Ganska omgående. Nästa vecka kunde de va redo att ta emot mig! Så på fredag ska vi sitta i fem timmar i bil till Västervik för att hälsa på. Och betalningsbiten är redan klar, så det ska inte dras ut pga att det strular.
Först händer INGENTING och sen händer allt på en gång! Det är vårdplanering på onsdag. Men min tid här på PIVA kommer inte vara så länge till! Fy fan vad skönt!!!

Skulle egentligen ridit idag på islandshästarna. Men det kändes inte lönt att börja på ny ridskola när jag kanske flyttar redan nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar