torsdag 28 april 2011

Jag känner mig dålig om jag inte skadar mig..

FAN varför får jag inte sova? varför ska min hjärna väcka mig så jag är ensam på morgonen?
Jo, för den onda delen i hjärnan.. Den som vill se sår över hela Julia, den delen är fult medveten om de ensamma timmarna. Så onda delen väcker mig för att jag ska kunna skada mig. Det är starka tankar som får mig att känna mig dålig om jag låter bli, och "duktig" om jag gör det. Ger mig mycket ångest som på bästa, snabbaste sätt försvinnger genom skärsår.

Jag vill skära mig när jag har ångest. Jag behöver skada mig för att lätta på spänning och stress. Jag behöver skada mig för att straffa mig. Men jag VILL INTE egentligen när det är för att den onda delen sätter igång ångesten. Men när ångesten väl är där så vill jag ju..
Det hela kanske är rörigt. Det är rörigt.

Men i en lugn stund säger Jag, Julia att jag känner mig duktig om jag INTE skär mig. Sen säger Jag, Julia att jag vill inget annat, Sen säger jag att jag är dålig om jag inte skadar mig för att den Onda Hjärnan säger det.
Många viljor, dubbelt trippelt eller vadå?

Men jag har haft ridterapi idag iaf. Mysigt även om hästen var lite arg och jag blev rädd. Men det blev en lugn skogsrunda på honom sen. Fick ett papper med olika alternativ med vad jag vill ha ut av ridterapin.
Var aldrig i stallet på morgonen. Min tidiga morgon var så jobbig (MEN utan skärsår) så jag pallade inte. Kanske imorgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar