fredag 22 april 2011

En lugn skön låååångfredag

Idag har jag klarat dagen skadefri. Måste säga att när allt med akuten och sövning och läkare försvinner ur mitt liv, så kan jag pusta ut.. Låter kanske knäppt. Jag skadar mig för att det ska bli "lite lättare" innuti och sådär. Men när jag nu slipper allt runt om kring, fan.. Det blir ändå ett sorts lugn. Inte samma lugn som skära ger. Men det är skönt. Och idag har det varit en bra dag.


Idag har det nog varit den lugnaste dagen för mig. Med ångesten, ingen akut, inga sår, inga hjärntrakaseringar, m.m. Inre kaoset liksom. Jag hade trott att det skulle va totalt kaos i hjärnan nu när det är Naltrexon och jag verkligen ska försöka låta bli att skada mig. Men idag har det ändå varit en "lätt" dag. Lätt och lätt men, ja, LÄTT om man jämför med annat så. BRA JULIA.



Mår illa hela tiden pga naltrexonet.. Feeett jobbigt.



Imorgon är det påskbuffe. Bara ordet ger ångest.


Första dagen sen flytten som känts bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar