fredag 15 april 2011

Det är inte lätt

Det är inte lätt det här...
Allt är nytt och reglerna känner jag inte till. känner inte personaler och tjejerna.
All egen tid på rummet är svår, impulserna att skada sig kommer ständigt. Sug och ångest och egen tid = dålig kombination
Har inte lärt mig ett enda namn på nån personal.
Och har inte fått någon plan, alltså dagsschema och veckoschema eller så.. Vet ingenting och jag klarar inte det. Jag måste vet ALLT.
Hoppas på en planering nästa vecka annars kommer jag inte klara detta..

Men jag får styra maten helt och hållet själv! bara det funkar så! Behöver inte heller sitta med när de andra äter om jag inte vill.
Idag var vi och handlade saker som jag äter.

mornarna är skitjobbiga. Jag vaknar skittidigt. 4-5 de senaste dagarna. Och iprincip ingen annan är vaken så det är tomt och tyst. När klockan närmats sig 8 har jag lyckats somna om men då är det dags att gå upp.. Fy tusan. tack och lov att film finns!

1 kommentar: