lördag 2 april 2011

Imorn så smäller det

Jag har just vart på promenad i det varma !! Vädret. Tolv grader och jag blev varm och blev tvungen att ta av mig lite. Vilket aldrig händer så det kanske blir en vår och sommar ändå?

Imorgon smäller det. Perm i hela 24 timmar... Och jag ska få se snyggingen Ola Salo igen kanske för sista gången någonsin :-(.. Jag vill så gärna att det ska bli bra.. Men jag kan inte säga att jag ropar "äntligen, jiho"!
Men det kommer nog. Ju närmare konserten jag kommer, desto bättre blir det!! Och när The ark kliver på scen kommer jag bli galen! Som det ska va.. Hoppas det, för jag har väntat så länge så bara för att allt inte går så bra nu ska inte mitt stora mål gå förbi som ingenting!

jag köper krysstidning efter krysstidning! Än på de enkla nivån men jag börjar tycka de är riktigt roliga nu! Inte de vanliga korsorden men andra ordpussel av olika slag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar