onsdag 6 april 2011

Jag vet inte hur många gånger jag fått fel diagnoser på viktiga papper..!

Det kändes bra med min att ha samma soc.handläggare. Fick ett bra intryck iaf. Det bestämdes typ inget på vårdplaneringen idag. Men när jag fick soc utredning som Egehem fått såg jag ett mycket allvarligt fel! Det stod alla mina diagnoser och problem. Men de hade lagt till "utvecklingsstörning"! Seriöst, vad tusan har soc fått det ifrån? Tänk om egehem nu förväntar sig att jag dessutom är utvecklingsstörd! Imorgon ska det klargöras att jag inte är det för behandlingshemmet alltså....

Kollar på mästerkock Sverige nu. Det är ett av 4 program i veckan som måste ses. De andra är talang, ponnyakuten och en unge i minuten. Förr har jag uppkokad flera timmar om dagen men det är liksom begränsat antal kanaler här. :-(
Och imorgon ska jag hem! Mammi hämtar mig efter jobbet. Tänkte va uppe sent så jag sover i bilen på fredag, som startar 06.30. Men att gå upp tidigt kommer inte va nåt problem. Idag t ex gick jag upp kl 5.. Segt. Och sen somnade jag väl vid 8 igen. Men resan kommer bli seg.. Den är liksom låååång.

Men jag är INTE utvecklingsstörd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar