fredag 8 april 2011

Västerviksbo

Jaha.. Då var besöket över! Det tog nästan tre timmar!
Det var ett jobbigt besök.. Blev några ihopbrytningar och en del tårar. Några missförstånd, men ändå ett mycket bra besök!
Så jag kan säga att Egehem i Västervik kommer bli mitt hem! Flytten blir troligtvis på onsdag. Men jag kommer då lämna PIVA redan på måndag, så jag inte kommer direkt från slutenvården till "frihet". För även om det är ett behandlingshem så är det ett vanligt hus i friheten!
Jag fick se mitt rum. Jättemysigt, fint litet rum på en övervåning i en del i huset där jag och en tjej till bor. Jag kommer vara äldst i denna enhet, men på "falla" som är deras enhet på landet är de boende något äldre än där jag kommer bo.

Nu har jag lite småpanik.. Men är ändå fruktansvärt glad att allt är klart. Allt är över nu väntar jag bara på att flytta!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar