lördag 23 april 2011

Greys finns alltid där när ångesten kommer

Dagen började 04.42.. Var vaken ett par timmar ensam i det stora huset...de timmarna jag skulle slippa juh! Men lyckades somna om vid 7-8.
Fick på förmiddagen veta att jag ensam, med en speciell personal skulle till falla och greja i stallet. Hade inte nån aning om det. Och falla har blivit en stor klump i magen. Men nästa gång ska jag va förberedd på det och vi ska dit på tisdag??

Var och shoppade solglasögon och hatt idag. Är så fruktansvärt ljuskänslig alltså.





Men påskbuffen... Ja, jag vill aldrig mer äta i köket med de andra tjejerna igen. Inget hände, jag lagade och åt min sås med majs och svamp. Men det blev en sån jävla påfrästande jävla grej alltså. Vill inte igen! Får för mig saker, tror att folk tycker och tänker. All ångest och hjärnattakerna. Nej inte igen...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Skönt att höra att du kommit till ett hem, hoppas bara det funkar där.
    Vad är det för ärr som du har på bröstet?
    Pepp-Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ärren på bröstet är ifrån skador jag gjort själv.
    kram

    SvaraRadera