söndag 17 april 2011

Sjukhusbesök

Igår blev det akuten.. De sövde mig.
Sydde ihop sår från flera dagar.
Hur jag ska undvika att det ska hända igen det vet jag inte..
Kommer jag ens försöka? det vet jag inte heller.
Men det jag inte vill, det är till akuten..!

När tanken "skära" väl startats i hjärnan är det nästan omöjligt att få den att försvinna. Det brukar gå att "tysta" den ett tag, men har den väl startat känns det kört. jag kan skjuta upp skadan några timmar, ibland dagar. Ibland när jag skjutit upp den tillräckligt länge har den faktiskt slocknat tillslut. Men att ha möjligheten så här att kunna.. Det är tamifan så jävla svårt.

Saknar Ebbisen så. De vill att man ska va här i två månader innan man åker hem första gången. Jag har inte ens varit här en vecka.

1 kommentar:

  1. Förtsätt kämpa..Följer din blogg flitigt..Har varit i samma situation som dig men jag lyckades och det kommer du också göra =)..Kram

    SvaraRadera