fredag 1 april 2011

Ingen talang :-( kanske finns det sen på Play?

Jag har vart ute några timmar idag.
Är lite oroad över konserten, över om jag kommer orka en hel konsert. Jag har inte så mycket ork nuförtiden. Den räcker till att vara inlagd och ligga i en säng..och ha lite utgång här och där. Men en konsert..? Känns som om alla mina muskler tagit semester! Muskler finns typ där men massan är inte riktigt vaken. Så känns det. Så jag är rädd att inte orka hela konserten.. Vore tråkigt om jag blir tvungen att bryta. Jag får göra det jag kan för att det ska funka. Men vill man något mkt brukar energin finnas där, tills det är över och man först då märker hur trött man är;).
hur jag ska (om jag nu ska) orka rida islandshäst sen dagen efter..!? Det vettefan..

Skönt att träffa vovvisen idag! Kollade igenom hennes intyg från veterinären. Några punkter, men kynnet var det inte ett enda kryss i! Förvånade mig en smula! Sen var det tandsten, underbett och hudproblemen. Som han inte riktigt skrivit ner rätt enligt mig och han satte heller ingen diagnos på henne. Ingen kan riktigt säga vad det är och framför allt hur vi ska bota henne. Har blivit kroniskt :-(

Hoppades på att kunna se talang ikväll men tv blev upptagen... Fan. Kollar på "så ska det låta" och det är en knäpp och störd tjej (som jag aldrig sett förut), som stör mig nåt så fruktansvärd. Vill kräkas på henne! Fy fan vilken jobbigt människa..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar