torsdag 21 april 2011

Livrädd..

Inatt blev det sövning. De jävlarna häftade ihop armen med agraffer. Jag blev inte glad över det alls. Men just nu är kirurgerna inte glada över mina besök.. Så idag har jag haft läkarsamtal. Jag måste klara påskhelgen utan självskador. Så det blev så att jag (över helgen) äter naltrexon. Och jag ska få något mer på kvällen som gör att helvetstimmarna då jag är ensam vaken i huset försvinner. Så jag sover hela natten. Jag ska också om jag behöver få gå ut och gå själv. Är livrädd.. Tänk om jag vill men inte kan. Fy fan..

Idag har jag varit på ridterapi för första gången. Det gick inte så bra. När vi kommit fram till stallet skulle jag hoppa ur bilen! Och personalen skulle köra hem tjejen som haft innan mig. Jag visste inte det och trodde att jag skulle ha personalen med mig. Iaf kvar på gården.. Fick en chock och började lipa. Som tur var var det hon som har terapin som var med mig på akuten igår. Så jag kände henne ändå lite lite grann.. Annars hade jag nog inte ens hoppat ur bilen.

Idag har jag varit på hemmakväll. Köpte tio outletfilmer, ER s. 1, upp, this is it och grey's s. 1. Jag kommer bli stammis där ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar