söndag 10 april 2011

En sista natt

Har just återvänt till avdelningen, inför sista natten! Kanske sista natten någonsin? De på behandlingshemmet sa att det skulle mycket till innan de lägger in en ungdom. Bara om det på något sett kan va fara för livet, sa de.
Idag har vi promenerat mycket. Jag känner mig fruktansvärt tjock, känns som min kropp svält upp som tusan. Just innan flytten ska vikten gå massa uppåt, helt plötsligt! Vågade inte väga mig idag, för att få lite koll. Kan ju va så att det bara känns så för jag inte vill va bland de tjockare på hemmet.... Har sån ångest, vill inte att de andra ska tänka och tycka jag är tjock.
Imorgon kommer nog u-c, blir vårt sista samtal då. Sen hämtad jag halv 6-6 av mamma. Hoppas verkligen det aldrig mer blir PIVA!

Har lite ångest. Känns som om jag har med så jävla mycket saker till Egehem. Flera flyttkartonger och väskor m.m. Tänk om de tycker det är för mycket? Tänk om de andra tjejerna hade med mycket mindre?

Har handlat lite idag. Lite hygiengrejer, det är ju sånt man får där. Men innan jag typ känner att jag kan be om det så räcker nog det jag har med mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar