onsdag 27 april 2011

Det är lika svårt att va skadefri en dag här som det är att va en hel vecka hemma

Morgonen var som den brukar.. MEN jag lyckades låta bli att skada mig. Jag vaknade skittidigt och mådde väl inte så bra. Hjärnattacker och skit.. Men istället för att skada mig slutade det med en rask promenad på över en timme. Jag är stolt över att jag lyckades göra det valet. Faktiskt.

Jag var i stallet idag. Det var mysigt. Blev lite hästgos också.


Efter stallet var det duschning som gällde. Jag kände att jag var så skitig så för alla andras skull var jag tvungen. Att duscha utan att skära sig är för mig mycket svårt. MEN ytterligare än en gång idag lyckades jag låta bli.

Jag har fått gympaskor idag, finfina promenadskor. Efter middagen var det dags för en provrunda. Funkade perfekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar