onsdag 13 april 2011

På plats

Jaha, nu är man en västerviksbo! Mitt rum är superfint, har fått en skitmysig stämning i det iaf! Det som tog mest plats i bilen var som sagt mina filmer. Skitsnyggt, fick dock en chock när de stäldes upp hur jävla mycket film och boxar jag har. Och än jag inte nöjd, inte på långa vägar (kommer jag förästen aldrig bli xD)!
Bilresan gick ganska smidigt faktiskt!
Men jag kan väl säga att jag är halvt nervös och oroad över hur det ska gå när mammi åker hem... De som jobbar här ser man nästan inte till..? Kanske är det för att mammi är här?
Jag och mammi promenerade till stan. Den här staden ser ut att va tagen direkt ur en svensk gammal film! Pastellfärgade hus, gamla byggnader, liten stad vid havet. Hittade t.o.m ett par klassiska gamla parkeringsautomater! Jösses...! Fin stad! Köpte ytterligare några filmer idag :). bla "the reader", svinbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar