torsdag 11 september 2014

62 dagar

Igår kollade jag i min dagbok. Jag ville veta hur länge sen det var sen jag skadade mig själv sist.
Jag blev så positivt överraskad! Jag hade liksom ingen koll, tänkte att det var typ en månad. Men det var det inte. Det var två månader! Så idag är det 62 dagar sen jag skadade mig.
Jag är så glad. 62 dagar!!
Det var superlänge sen det var så länge alltså! Jag är verkligen så glad!!
Tiden går fort nu. Snart har det blivit fredag och då är det bara en vecka kvar tills jag kommer åka hem. 
Och nästa vecka är det möte igen. Har ganska stora förhoppningar på det. Och jag ska verkligen försöka att vara med personligen. Jag tycker det är så jävla jobbigt att vara med på möten. Vet inte riktigt varför. Kanske för att jag ofta fått så negativa besked genom åren. 



1 kommentar: