söndag 14 september 2014

Bytt rum

Nu har jag bytt rum. Det var jävligt mycket att bära. Jag fattar inte hur jag kan ha så mycket krimskrams! Så en hel del har åkt i papperskorgen. Men rummet jag fick var jättefint. Det är ju nymålat och de lyxadde till det med en ljusblå fondvägg. Där ser man ;-) men mitt skåp var lite trasigt.
Men nu är det bytt i alla fall. Rummet ligger nästan längst ner på avdelningen. Men det gör inte så mycket. Förhoppningsvis kommer jag inte vara kvar här så länge till. Men att jag skulle flyttas innan avdelningsbytet lär ju inte hända.

Jag var även med på friskvården idag. Det var kul. Det blev powerwalk idag igen. 
Jag måste börja gå ut mer. Om man önskar promenad på morgonmötet som är halvnio varje vardag så brukar det gå att lösa. Men fan, ibland kommer man liksom inte upp! Men för att komma ut måste man det. Jag är knappt ute nu. Och det har jag ju möjlighet att vara. Inte direkt för motionens skulle utan mer för att det är skönt med lite frisk luft. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar