måndag 22 september 2014

Inställt!

Jag gick upp idag med förhoppningar att få besked idag hur det blir om jag ska flyttas till psyk i Varberg. Men när jag fick komma in på ronden en snabbis berättade de att mötet var inställt! Så jävla surt alltså. Och det var tydligen att Varberg hade fått förhinder så det inte kunde bli nåt. Fan säger jag bara. Och de hade inget datum när det kommer vara i stället. 

Men jag frågade först om jag fick komma hem igen näst nästa helg. Och det fick jag. Men sen kom jag på att jag i alla fall kunde fråga om jag fick åka hem nu i helgen. Och det fick jag! Så det blir Varberg igen! Yeay!! Då har jag nog tänkt att bara ta det lugnt och bara vara hemma liksom. 

Och snart är det flytt till 66:an. Allt ska vara färdigpackat på onsdag och sen går hela flyttlasset på torsdag. Planen var att jag och en personal skulle vara på stan medans flytten pågår. Men sen visade det sig att vi patienter på 64 ska vara i gympasalen på morgonen medans det flyttar in de andra patienterna här. Och skiftet kommer ta ca 1-2 timmar. Så vi skiter i stan eftersom det kommer gå relativt snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar