tisdag 23 september 2014

Stallet

Alltså. Fan vad jag saknar hästarna och ridningen. Jag önskar verkligen att jag kunde rida nu. Men det går inte. Men så fort det går ska jag fan börja. Jag har typ glömt allt men det gör ingenting att jag får börja om från början. Bara jag får vara med hästarna igen. Beroende på vart jag är nästa termin så får jag se om det går att börja då. Allt för att få vara med dessa underbara varelser!!!

Uppdrag granskning i morgon kl 20.00 på SVT 1. Rättspsyk Växjö handlar det om. 
Glöm inte titta på det! 

2 kommentarer:

  1. Såg på nyheterna nu i morse och du är ju med i programmet ikväll! Det var bilder från din blogg och dem pratade om dina gips och skenor.. att det är olagligt! Hur känner du inför det? Var det rätt eller fel utifrån ditt håll att gipsa och låta dig ha skenor på dig? Kram

    SvaraRadera
  2. Du är en helt underbar kämpande människa!
    Åh, hästar är fantastiska och hjälper själen.

    SvaraRadera