tisdag 16 september 2014

Förberedd?

Jag skulle varit med på friskvården idag. Gick upp i tid för det. Men sen visade det sig att det inte var någon idag för gympasalen var upptagen pga självskydd. 
Men jag fick en lång promenad istället. Vi gick runt trummen idag igen. Yeay! 
Och det var bra att jag gick upp tidigt för då missade jag ju inte solrosen som var i förmiddags.

Sen idag har jag varit i lokalen där mitt möte ska vara imorgon. Och jag fick testa videolänken också. Jag har aldrig varit med på videolänk förut och inte heller varit i den lokalen innan heller.
Jag ska verkligen försöka vara med på mitt möte i morgon. Jag kommer väl få besked då hur det kommer bli framöver. Hoppas ju på att de ska säga att de tar hem mig till Varberg! Det är det jag hoppas på mest. Men jag tycker det är rent av fruktansvärt att vara med på möten. Men jag ska göra mitt bästa för att vara med. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar