fredag 12 september 2014

Så jävla skönt!

Jag har varit i gympasalen och tränat idag. Jag är så jävla dålig på det alltså! 
Jag har liksom möjlighet att träna i gymmet typ tre gånger i veckan men jag gör det inte. Jävla dumbom. Jag köpte nya träningskläder i Ullared så jag var väldigt snyggt klädd ;-) men de var bra, nu slipper jag träna i mina "vardagskläder". Gick på bandet i typ 45 minuter snabbt. Och efteråt, fan vad skönt och vad nöjd man känner sig! Bra gjort Julia 
Och jag blev svettig så det fick bli en dusch. Fan vad jag hatar att duscha. Att behöva se min feta, ärrade äckliga kropp... Försöker låta bli att titta men det är nästan värre när jag känner på min kropp. 
Men vad kan jag göra? En personal gav mig tipset att duscha med spavantar. Så då känner jag ju inte huden. Ganska smart kanske att man skulle skaffa sig. 

1 kommentar:

  1. Bra ide de med spa handske!! Om inte en handske så kanske en sån fluffig duschsvamp! Det finns rosa på rusta o massa andra färger för typ bara 10-20 kr! Värt att testa iaf! Då känner du ju inte heller huden på samma sätt!! Du kan även testa att duscha när du sitter på en stol man har i duschen, det kanske hjälper?

    SvaraRadera